Tu ce personaj din Sailor Moon ai fost?

Astazi, 7 martie 2012,  desenele animate japoneze Sailor Moon implinesc 20 de ani.

La multi ani desenelor si jos palaria pentru creatorul lor, Naoko Takeuchi!

Aniversarea asta mi-a adus aminte de anii copilariei, cand urmaream cu sufletul la gura fiecare episod din cele 3-4 serii…am plans, ma indragostisem de Mascat si aveam o preferinta pentru Sailor Jupiter si Sailor Mercur.

Ce-mi placea(pe langa poveste, personaje)?

– Hainele personajelor erau usor futuriste pentru 1992… daca stau sa ma gandesc bine, cred ca si astazi tin pasul cu moda.

– Coloana sonora…pfuai, cred ca daca ma chinui putin as putea fredona variante de cantecele in italiana sau in limba lor.

– Cerceii lui Sailor Jupiter (trandafiri roz) si felul in care ele se transformau

Ce expresie mi-a ramas in cap? Toate numele aveau SAN la final: Usaghi San, Makoto San, Ami-San

Ce m-a intrigat? Sailor Uranus care era excesiv de baietoasa si avea o pasiune pentru colega ei Sailor Neptun…as putea spune ca aveau o relatie mai non-conformista.

Ce n-am inteles? De ce Sailor Moon avea parul atat de lung 😀

Ce dragut….cate dintre voi va uitati la Sailor Moon atunci cand erati copii? Tu ce Sailor Soldier ai fost?

tadada…the song:

7 comentarii

  1. eadelina · · Răspunde

    Sailor Mercuuuuur!

  2. andreea · · Răspunde

    Sailor Moon

  3. Sailor Jupiter!!!! de pe atunci eram mai inalta cu satena-bruneta mi se potrivea Sailor Jupiter!!!
    si sailor marte imi placea mult, imi doream sa am parul ei hihihihi.

    ma intriga si pe mine relatia ciudata dintre cele 2 Sailor si parul albastru al lui Sailor Mercur 😀
    adoram tinutele lor si faptul ca erau inalte, slabe si cu forme.. au ramas idealul meu de frumusete :)))))

  4. eu n-am inteles niciodata daca baietii aia, nu mai stiu exact in ce serie au aparut, (mai tarziu oricum) erau de fapt fete:)) pt ca atunci cand „se transformau” aveau costume feminine si par mult prea lung

    1. Am avut si eu dilema asta…cred ca creatorul serialului animat nu era el decis ce orientari sa adopte in viata reala…

  5. Si mie tot de Sailor Mercury imi placea 🙂 Apropo de relatia dubioasa dintre Sailor Uranus si Sailor Neptun, eu sunt aproape convinsa ca erau pe invers. :-)) Oricum, mega fain postul Monikiss, ieri m-am bucurat ca ai adus vorba de Sailor Moon, imi placeau tare mult desenele astea.

  6. Mie imi placeau toate fetele din Sailor…in special Mercury,era o fata mai timida ca restul,aveam in jur de 8-9 ani cand vizionam aceste desene, nu am pierdut nici un episod :P, erau reluari dimineata , uneori ma uitam si de doua ori la acelasi episod , ce vremuri erau atunci .

Lasă un răspuns

