Lectia de istorie la coada la telecabina la Balea

In acest weekend am decis sa fiu spontana si sa merg sa vizitez Ice Hotel de la Balea Lac. Dupa o calatorie cu iz admirativ, in care pur si simplu ma bucuram ca un copilas de muntii si apele de pe Valea Oltului, am ajuns la Balea Cascada si m-am asezat frumos la o coada (care nu era prea lunga, dar care functiona pe principiul: daca imi spuneti ca sunteti cazati la Hotelul de gheata, va bag in fata). Si 5 minute s-au facut o ora.

Intre timp, in fata mea sedeau galagiosi vreo 12 „adolescenti” de varsta a treia, vizibil iritati de favoritismul lu’ nenea manager de telecabina. Printre zecile de vociferari si injuraturi scurte, la coltul buzei, se aude tare: „Romanul tot roman este. Si Ceausescu favoriza nemtii! Nu mai evoluam! Suntem tot comunisti!”

Nota: „favorizatii” erau niste adolescenti germani si francezi 😀

Serios, nu credeam ca sezutul la cozi eterne poate fi asa educativ….

Ce-am facut la Balea Lac?

Am vizitat Hotelul de Gheata, Biserica de Gheata si cam atat…era o ceata foarte deasa si nu am avut ocazia sa admir peisajul hibernal.

Impresii?

Nu pot spune ca am fost foarte impresionata, insa este o ocazie poate unica, asadar m-am bucurat de toate sculpturile in gheata realizate cu o precizie si-o maiestrie incredibile.

Cat m-a costat distractia?

– 40 de lei telecabina (dus-intors)- am facut 12 minute de la Balea Cascada la Balea Lac

– 8 lei intrarea la hotelul de gheata

Unde sunt pozele?

Mai jos:

M-as mai duce?

Da, dar pe la sfarsitul lui martie, cand vremea nu e asa incetosata.(o mai fi hotelul atunci?)

Respect!

Lasă un răspuns

