Sah mat…altadata!

N-am jucat niciodata sah…am prins care e treaba cu Regina si Regele, cu toate astea m-am identificat cu pionul…Probabil as fi cel mai nepriceput jucator, pentru ca am tendinta sa fac cele mai proaste mutari atunci cand vine vorba despre mine! Cred ca fiecare dintre noi are un vis maret….toti vrem sa cucerim regele, dar cam in 70% dintre cazuri vine unu care face pe nebunu’ si-ti ia fata! Te oftici, injuri, te victimizezi, te oftici din nou, te mai victimizezi odata…si dupa o perioada iti iei calu’, iti bagi picioarele si zici: „Pana mea, iese nu iese, eu ma duc sa cuceresc turnul”…ce nu stim noi de la inceput e ca o sa renuntam la idee destul de repede!

Mereu m-am intrebat de ce toata copilaria mi-am dorit sa fiu astronaut, aviator sau regizor….Bag de seama ca mereu a zacut in mine instinctul acerb de a-mi lua zborul si de a schimba peisajul. Din nefericire pentru mine, am ratat startul in toate cele de mai sus….tind sa cred ca tot de la sah mi se trage, m-am concentrat prea mult pe pionii din jurul meu si m-a luat cu ameteala de la tabla de sah a existentei.

                                           sursa foto:http://revistadesah.webng.com

Dar lasa…am rabdare…de la atatea remize personale si profesionale m-am calit…Dau eu sah si la rege!…pana atunci astept promovarea pionului. Daca pionul Eu ajunge la 7 patratele ale evolutiei distanta de locul de unde se afla cand jocul de-a viata a inceput, acesta este promovat, adica ma pot schimba pe mine cu o Eu noua….

Respect!

P.S.:Melodia postului

 

 

 

Lasă un răspuns

