De vorba cu Shakespeare, Monalisa, Zeus, Socrate, Shrek si multi altii…la Muzeul National de Geologie

Pana pe data de 4 martie 2012, Muzeul National de Geologie gazduieste Expozitia de figuri din ceara in marime naturala.

                                                                 sursa foto: geology.ro

Ce vedem?

Puteti admira personaje din mitologia greaca (Zeus, Minotaurul, Atena, Afrodita, Nimfele, Elena din Troia, Hercule, Satir etc.), personaje de poveste precum Shrek, Harry Potter, Alba ca Zapada si cei Sapte pitici (pe care nu i-am mai gasit), dar si personalitati de seama ale literaturii, filosofiei si artei (Shakespeare, Aristotel, Socrate, Leonardo Da Vinci). Acestora li se alatura „oamenii cu defecte” (asa cum le zic eu): cel mai gras om din lume, omul cu cele mai mari talpi, omul cu ochii scosi din orbita, omul cu 2 capete, gemenii pitici etc.

Cele 37 de figuri din ceara in marime naturala pe care avem oportunitatea sa le admiram si noi sunt aduse de la  Muzeul Figurinelor de Ceara din Sankt Petersburg.

Cat cheltuim?

15 lei – adult

7 lei – copil

10 lei- taxa pentru aparatul foto

* in afara de preturile standard, exista si preturi cu discount pentru grupuri mai mari de 10 persoane.

* pretul biletului nu include si vizitarea celorlalte incaperi destinate pietrelor si pietricelelor; pentru vizitarea acestora le plateste un alt pret

Ce mi-a placut:

– am avut ocazia pentru prima data in viata mea (na, ca am spus-o) sa vad o astfel de expozitie, sa ma „intalnesc” cu personaje si personalitati ale copilariei, adolescentei si ale maturitatii mele.

– detaliile figurilor sunt incredibil de bine realizate…este uimitor cum te poti uita in ochii unei „papusi” si sa ti se para vie, la fel de vie ca si tine

– lipsa imbulzelii..am putut sa citesc cate ceva despre oamenii de ceara (desi multe chestii le stiam, e ok sa-mi reimprospatez cunostintele)

Ce nu mi-a placut:

– cam putini oameni de ceara 😦

– hmmm…nu stiu daca 15 lei merita investiti pentru a vizita expozitia …totusi, sa zicem ca e una dintre putinele ocazii, asa ca eu nu regret

– incaperile erau lipsite de viata…in afara de figurile din ceara, nu exista niciun alt element de decor care sa estompeze putin din raceala camerelor cu peretii rosii

Ce-mi doresc?

Sa mediatizez aceasta expozitie, pentru ca realmente reprezinta o ocazie care nu trebuie ratata! Asadar, dragii mei, mergeti si voi!

P.S. cateva fotografii facute de mine.

P.P.S. M-am pozat cu Monalisa..dovada mai jos:

P.P.P.S. dupa ce vizitati expozitia, puteti merge la o plimbare mica prin parcul Kisseleff….

Respect!..pentru arta si pentru artistii care stiu sa ii faca cinste

Lasă un răspuns

