Mare ti-e 104

 

Zi de zi, fac cam 45 de minute pana la birou..schimb metrouri si ajung la 104. Cred ca cele mai siropoase discutii le-am ascultat pe acest traseu.

Mai jos, cateva dintre acestea:

1. Singurul meu defect e ca sunt „prea perfecta”

x:Ti se pare ca tu esti perfecta?

y: Nu prea…

x: Pai asa ziceam si eu, ca nu poti fi ca mine…

Nota: X si Y sunt tinere vlastare feminine ale patriei, in drum spre scoala.

2. Secventa de logica pura

x: Esti albina, ti-am zis eu?

y: De ce? Ca mi-o trag doar cu de-astia de-a 11?

x: Nu, pentru ca esti proasta si recunosti

Nota: In rolurile principale :2 fete in clasa a 9-a

3. Te iubesc si te ador, mai du-te dreacu!

X: Ce faci printesa mea? Trebuie sa-i dau lui Vasile banii, ca am stat pana tarziu cu el aseara

Y (pe fir, deductie raspuns): Ai fost la femei, lasa ca stiu eu!

X: Nu scumpa mea, iar incepi? Taci dreacu din gura, esti obsedata?

tot X: De cate ori sa-ti spun, viata mea, ca nu ma duc la alte femei?

Nota: Y este femeia de pe fir…scumpa, viata lui..da-o dreacu :))

Revin cu update-uri pe aceasta tema.

Respect!

Un comentariu

  1. roxana · · Răspunde

    haaha, discutiile la metrou, mereu suculente

Lasă un răspuns

