Zonga Day

Dupa ce m-am straduit sa tin secreta petrecerea (tentativa 80% esuata), sa-mi fac curaj sa „ies in lume” (ca cica sunt usor sociopata), am aterizat la petrecerea „Ziua Z”. Tin sa-i multumesc lui Cristian Manafu pentru invitatie. 🙂

Ziua Z, in varianta mea

– oameni noi si faini

– muzica buna

– atmosfera misto

-multa energie pozitiva

– dureri de falci de la ras 🙂

– informatii noi si chef  sper de a renunta la statutul meu de blogger ninja

Zonga.ro, o lansare faina a unui serviciu nou in online-ul romanesc

Zonga.ro este un serviciu de streaming audio, disponibil si pe telefoanele cu sistem Android si iOS. Momentan functioneaza in sistem private beta, putand fi accesat numai pe baza de invitatie. Contul este for free timp de 6 luni, ulterior existand doua planuri tarifare (sper sa fiu cat mai exacta): pachetul Plus – 2,99euro/luna – poti asculta cata muzica te tin urechile :D, ai optiune de radio si smart play, si varianta Premium, care presupune un cost de 4,99 euro/luna si include pachetul Plus, la care se adauga si accesul de pe mobil.

Ce pot spune despre platforma, dupa ce mi-am activat contul:

– grafica si sistem de navigare in pagina: user friendly

– colectia muzicala: am convingerea ca este in curs de actualizare

– un instrument misto pentru leisure time

– mi se pare ok ideea sa platesti pentru a asculta muzica (acum se pot genera mii de topicuri legate de piraterie, de ce e mai ok totul pe gratis, bla bla). Cu toate astea, am rezerve ca publicul din Romania va imbratisa usor conceptul de „not for free”, atata vreme cat exista optiunea „still for free”. Nu ma pot pronunta in privinta costurilor, tind sa transform euro in cercei :)). Sincer, ma intreb cati internauti ar fi dispusi sa plateasca 4,99 euro pentru un abonament Premium…probabil in urmatoarele 6 luni ma voi lamuri.

Cam atat…Astept si eu pozele de la petrecere…pe acelea din seria „rara avis’ in care accidental apar :))

Respect!

P.S. Chiar ma gandeam aseara la scandalul cu semnarea ACTA, hackerii de la Anonymus, si faceam o asociere a ideii de business Zonga.ro cu o idee asemanatoare de business pe care spun gurile neobosite ale largului internet pamantean ar fi urmat sa o implementeze cei de la Megaupload.com (chiar inainte de a fi anihilati inchisi de Legea si Ordinea din Statele Unite).

Melodia propusa…ceva gratis si de relaxare dupa o Ziua Z mai agitata.

Lasă un răspuns

