Ce-mi place boxul!

Îmi place să boxez…mă relaxează meciurile în oglindă în care mă fac knockout, când scot din dulapul toracelui cea mai tare mănuşă de box inventată vreodată: inima….Mamă, ce doare când dau cu ea de toate prostiile pe care le întâlnesc în calea mea….mă doare când mă lovesc cu ea peste ochii care stau lipiţi de o figură pentru care sunt invizibili, peste mâinile care ar îmbrăţişa parfumul unei fantome, peste picioarele care ar rupe-o la fugă după o iluzie, peste limba care ar spune secretele unei inimi prea obosite ca să riposteze, peste trupul silfid şi încărcat de povara unor glume, peste buzele care ar sorbi seva mincinoasă a unor aparenţe, peste capul care ascunde un creier în formă de el….

Dar azi, azi sunt sătulă de vânătăile ineficiente pe care mi le cauzez, de sevrajul în care mă târăsc de când nu-l mai consum….aşa că, arunc mănuşa mea de box în direcţia cui o fi…n-am nevoie de ea, pentru că n-am nevoie de ceva care îmi face rău de prea multă vreme….Într-o zi…într-o zi o să primesc una nouă….

Respect,

The heartless ME.

Un comentariu

  1. Te-ai cam invatat sa umbli cu manusi, bag eu de seama…cred ca e vremea sa le scoti!

Lasă un răspuns

