Un pas înainte care m-aduce mereu înapoi…

Gata…ajunge…de azi merg înainte…pe același drum pe care-l cunosc, pe care l-am bătătorit în fiecare an sperând că voi găsi pe el piatra de care să mă împiedic suficient de tare încât să-mi doresc să aleg o altă cale….

Îmi place să cred că pot alege altceva și cu toate astea aleg de fiecare dată aceleași lucruri…pe care în realitate nu mi le doresc, dar pe care le prefer pentru că le cunosc…

Ignor lucrurile care mă tulbură, pentru că sunt prea tulburată pentru a le înfrunta…

Mi se întâmplă să mint…..mai mult pentru alții și prea puțin pentru mine…

Caut soluții fix în aceleași locuri în care n-am găsit niciodată nimic….

Port aceeași pereche de pantofi de multă vreme, pentru că am impresia că cei noi îmi vor face bătături…uitând că și aceștia la început mi-au făcut răni….

Dorm în același pat în care nu mă pot odihni…chiar dacă îi schimb cearceafurile ca să pară altul….

Mă simt confortabil în pasul de vals din viața mea….pentru că oricât m-aș învârti știu sigur că rămân pe aceeași scenă goală…

Îmi place să privesc oamenii în ochi…cu toate astea…nu pot privi ochii care se ascund de mine….

Merg mereu pe două cărări…una a sufletului și una a minții…culmea este că încă n-am găsit intersecția…până atunci stau…

Nu fac doi pași fără să fiu sigură că am mai călcat pe-acolo….dar nu m-am gândit niciodată că pașii din asfalt pe care calc și nu sunt ai mei ar trebui să-i urmez…

Am mers pe drumul meu…pe ploaie, soare, vânt, ninsoare…dar…nu am crezut vreodată că aș putea merge pe-un drum care mă arde…

Fac mereu câte un pas corect…pentru alții, un pas mic pentru alții….nesigur pentru mine, un pas înainte care m-aduce mereu înapoi…

Lasă un răspuns

