Sus!

E complicat să fii simplu, e greu să realizezi că realitatea în care dormeai este visul din care te-ai trezit…că pentru tine cei din jur sunt soarele, iar tu pentru ei eşti noaptea, e greu în general atunci când accepţi o realitate pe care o visai sub forma unui coşmar şi pe care o ignorai în fiecare dimineaţă.

Toţi oamenii trec prin greutăţi:  sentimentale, fizice, fiecare dintre noi şi-a pierdut răbdarea în eterna luptă cu viaţa, am strâns oceane de lacrimi de durere, de tristeţe, ne-am răzvrătit, ne-am certat, ne-am înfuriat, ni s-au părut lucruri nedrepte, am crezut că suntem blestemaţi…..dar, ce contează?  Atâta timp cât ai puterea de a te ridica din pat în fiecare dimineaţă, de a face lucruri care-ţi plac sau care nu-ţi plac, atata vreme cât, deşi spui că renunţi, mergi mai departe…..eşti un căutător…suntem căutători de noi…şi într-o zi o să ne regăsim!

Capul sus…ca să nu ratăm toate lucrurile frumoase pe care ochii plecaţi le omit!

P.S. Cu drag, de la mine pentru tine, draga mea!

Un comentariu

Lasă un răspuns

