Nu sunt omul care poartă etichete, deci nu-mi pune una dacă nu-mi cunoşti valoarea

E un post în care  nu-mi place să dau sfaturi pe care oricum le găsiţi peste tot (toţi oamenii excelează la capitolul „Izvor nesecat de sfaturi”), nu scriu despre reţete magice de cucerire, dobândire, împerechere etc….e un post „defect”, pe care-l citeşte cine vrea.

A trecut ceva vreme de când am socializat ultima dată cu blogul, cu prietenii şi în general cu viaţa. M-am concentrat prea mult să cuceresc job-ul, încât mă şochez că nu fug perfuziile după mine.

M-am săturat de replici de tipul : „Hai că trece!”, „Ţi se pare ţie!”, „Eşti tu o emotivă şi-o finuţă!”, „Obişnuieşte-te că oamenii sunt răi şi nu le pasă decât de ei!”, „Nu toată lumea e aşa simţită ca tine!”, „Sunt lucruri mai grave!” bla bla bla…..le ştiu ca pe poezie..pe toate…da, da, da este răspunsul meu pentru ele….însă, nu încerca să transformi într-un lucru de caca ceva ce pe mine mă afectează, pentru că nu simţi tu….

Avem tendinţa de a crede că ceea ce trăieşte celălalt e mai puţin grav, mai puţin spectaculos,” mai puţin”, în general, decât ceea ce trăim noi…Noi etichetăm..e simplu, e aşa simplu încât a devenit un mod de viaţă. Câţi s-au uitat la propria etichetă? Ce preţ are? Din ce materiale e făcut produsul personal?

Eu, eu ştiu că sunt o rochie galbenă şi vaporoasă, ştiu că sus la umăr am un mic defect dar mi-am cumpărat aţă galbenă ca să-l cos, nu mă supăr dacă-mi spui că ar trebui să-mi pun o curea ca să mă conturez mai bine….dar, nu-mi spune că nu sunt o rochie galbenă…nu încerca să mă convingi că sunt gri pentru că tu vrei ca eu să fiu gri….nu-mi compara culoarea cu a vomei de şoarece…nu-mi spune că sunt galbenă şi după 5 minute gri…nu trebuie să mă cumperi sau să mă porţi, va veni altcineva care va aprecia culoarea mea..pentru că nu e nevoie să fii soarele cuiva ca să fii apreciat, e nevoie să fii doar raza care s-a proiectat acolo unde trebuie.

Respect!

Lasă un răspuns

