Leapşa extra info

Deci, iaca magicele mele răspunsuri:

Nume: Moni (ca-ul este total ignorat)
Poreclă: Monichis, Souris, Şoricel, Bibi, Fineţea mamii
Data naşterii: 12 noiembrie 1985, mă guvernează Scorpionul- de la distanţă că nu se prinde de mine
Culoarea ochilor: îmi joacă feste..uneori verzui, alteori căprui, de cele mai multe ori o amestecătură între cele două
Culoarea părului: Blond închis cenuşiu, dar mă camuflez în blond pur
Înălţime: 1.65 m fără tocuri, cu tocuri pot atinge 1.70 m
Piercinguri: mândra posesoare a 8 cercei…în urechi, Slavă Domnului
Tatuaje: unul, dar m-am plictisit
Vehicul: n-am permis, am şofer…deocamdată
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: hmm, n-am primit reproşuri că aş tâmpi pe cineva dar am două vorbe pe care le utilizez foarte frecvent „Dispari!” şi „Căcat pansat”
Preferate:
Culoare: galben, alb, turcoaz, negru şi albastru intens
Animal: în afara pisicilor, tolerez de la distanţă multe vietîţi, iubesc câinii şi îmi plac şi iepurii
Băutură: apă plată şi suc de pere sau portocale roşii
TV Show : nu servesc
Album muzical: sunt mai multe
Film/ Serial: House M.D., CSI New York, Las Vegas, Miami
Actor/Actriţă:Johnny Deep, Denzel Washington iar actriţe sunt mai multe… mi-e lene să le împart pe criterii
Asta sau aia:
Ciocolată sau vanilie: menta
Ciocolată caldă sau cafea: cafea
Rap sau punk: rock
Comedii sau filme de groază: comedii
Iubire sau bani: păi când am iubire vreau bani, când am bani vreau iubire, dar întotdeauna am vrut carieră
Your
Amintirea de care îţi este cel mai dor: toate ieşirile descreierate cu Ana
Primul gând când te trezeşti: iar n-am dormit!
La întâmplare:
Ce ţară vrei să vizitezi? Multeeee..cel mai mult Brazilia
Fumezi? Never
Bei? F fffff rar
Cânţi? Vocal
Vrei să te căsătoreşti? Trebuia să fiu întrebată acum 2 ani
Vrei copii? Nu sunt incluşi în orizontul meu momentan..şi este larg de 5 ani…dar,na, cine ştie?:))
Done!
2 comentarii

  1. Bibiiiii, AI TATUAAAAJ? CE TATUAJ???? ps: observi ca am scris cu caps lock! UNDE?? 😛 Veezi, ca oracolu meu a fost bun de ceva? 😛

    1. Am avut un tatuaj 🙂

Lasă un răspuns

