Gânduri

O parte vrea, o alta e timidă

Un eu iubeşte, altul gândeşte

O buză râde, alta e tristă

Un ochi te priveşte

Altul priveşte-n jur

Braţul drept te ceartă

Cel stâng te iartă

O lacrimă e pentru tine

O alta curge pentru mine

Emisfera cerebrală stângă se resemnează

Dreapta îmi cere să-mi asum un risc

Pentru tine provocare

Pentru mine sufocare

Un joc riscant

Cu un final tranşant

Priviri pătrunse

Iubiri ascunse

Gânduri făcute ghem

Tu jucându-te cu el

Nu ştiu să mă prefac

Învăţ în schimb să tac

Suflet pierdut

Inimă închisă-n spini

Timp pierdut….

Tu vezi nimic

Eu văd un tot

Atunci când vei vedea la fel

Eu voi vedea nimic în el.

Respect

Un comentariu

  1. pui de zana · · Răspunde

    ia vino tu la mine sa iti dau o imbratisare si un pupic:)

Lasă un răspuns

