„Fineţea mamiii de fată!” începe un an nou

Păi daaa…e final de an şi uite-mă cum fac rezumatul la un 2010 plin de multe senzaţii tari. Mi-am schimbat job-ul (am lăsat în urmă oameni frumoşi şi multe experienţe care mi-au dat şuturi în fund şi m-au învăţat să ţin capul sus), am cunoscut oameni noi-diferiţi şi interesanţi, mi-am făcut prieteni noi, am experimentat senzaţii tari (cunoscătorii ştiu), am plâns, n-am plâns şi m-am frustrat, m-am simţit singură, m-am simţit goală, m-am simţit iubită, m-am simţit slabă, grasă, rea, prea blândă…O parte dintre „experimente” i le datorez Alinei, care întotdeauna m-a provocat să ies din carapace, care mi-a arătat că oglinda în care mă privesc zi de zi de cele mai multe ori distorsionează, care mi-a pus 2 aripi şi mi-a spus:”Hai zboară, dacă e să cazi sunt aici mulţi oameni gata să te ridice”. Lupis, îţi dedic „destrăbălarea” de miercuri seara, îţi dedic „încercarea”, îţi dedic faptul că fierbe viaţa în mine…

Am învăţat de la Silvia că trebuie să fii întotdeauna pregătit pentru „nepregătire”

Am învăţat de la Ana că în pahare nu sunt furtuni şi că sunt oameni care mă iubesc necondiţionat

Pentru anul 2011 am câteva rezoluţii de realizat:

– nu vreau nimic!..de la alţii, vreau totul de la mine, vreau să simt că trăiesc şi pentru mine, nu doar pentru ceilalţi

– o să învăţ să nu mai am aşteptări, pentru că dezamăgirea doare

– vreau să călătoresc mai mult şi pentru asta sunt dispusă să renunţ un timp la rochiţe, bluziţe şi bijuterii (discutăm!)

– vreau să învăţ să nu-mi mai fie frică

– vreau să iubesc mai mult

– vreau să lansez volumul de poezii

-vreau să scriu mai mult şi să citesc mai mult

– vreau să plâng doar de fericire

– vreau să visez mai mult

– vreau să…fiu la fel de greu de citit ca şi până acum

– vreau să îi fac pe oameni să zâmbească în continuare

– îmi doresc să nu mai văd halate albe multă vreme (cel puţin nu năpustite asupra mea)

– vreau să mă bucur mai mult de aer proaspăt şi mai puţin de computer

– vreau să-mi iau chitară şi să cânt din nou (până atunci îl parazitez pe Eugen)

– vreau să merg la sală de 3 ori pe săptămână :)) ms mr. B pentru reamintire

– vreau să mă plac mai mult

– şi vreau să fiu în continuare Eu, să cert, să plâng, să iert şi să zic „Mă interesează”, chiar dacă altora chiar nu le pasă

Şi aş mai vrea…dar nu pot spune…vorbim despre în decembrie 2011!

Să aveţi un 2011 fără dureri de cap.

Respect!

Un om cu dorinţe

Lasă un răspuns

