Hachiko…despre fidelitate, despre dragoste necondiţionată, despre respect, despre cum poţi plânge din inimă

După ce am auzit atâtea lucruri frumoase  despre filmul „Hachiko a dog’s story”, mi-am făcut curaj şi l-am vizionat dintr-o curiozitate ciudată…şi am plâns..am plâns 1 h fără încetare, cu suspine mari şi dese…printre lacrimi scriu şi acest scurt post. N-o să povestesc, n-o să dezvolt subiectul pentru că nu are rost…mă simt mică şi în mine năvălesc ca o cascadă emoţii pe care n-aş fi crezut vreodată că aş putea să le încerc…nu este un film,  este o  lecţie de viaţă…nu vorbeşte, nu cere nimic în schimb, nu…..

Respectele mele sincere!

P.S. ascultaţi una dintre melodiile de pe soundtrack-ul filmului

Lasă un răspuns

