Păi dacă e iubire..să fie domne şi la metrou…şi-n RATB…şi la teatru..şi-n cluburi

Astăzi mă voi concentra pe iubirea în  spaţiile publice… De multe ori mă urc cu groază în metroul ticsit cu oameni  care îşi poartă elegant genţile imense pe umăr, fără a le păsa că proştii din stânga sau din dreapta se chinuie să ofere acesteia spaţiul necesar pentru a nu-i lovi….Bun, socializez cu geanta, cu mirosul de câine ud din vagon, cu toate „aromele” emanate de diverse sortimente culinare ingerate de ceilalţi călători…socializez până şi cu bara plină de microbi de care faţa mea se mai lipeşte  uneori..cu orice, orice…până îi văd pe ei…pe ETERNII ÎNDRĂGOSTIŢI DE LA METROU!Cum urcă ei ca doi porumbei şi în timp ce absolut toată lumea este „sardinizată” ei se iubesc….şi se iubesc….se iubesc zgomotos….sufocant pentru atmosfera deja supraîncălzită din vagon…dar lor nu le pasă…nu le pasă că manifestările lor uşor exagerate îi deranjează pe ceilalţi…Aţi putea spune: „Dar te oftici, sau cum?” Sincer, pot înţelege că iubeşti, că ştie lumea de pe facebook că ai o relaţie cu X, că eşti fericit, că mergeţi în excursii, că vă faceţi declaraţii de dragosteeeeeeee…..înţeleg multe, dar comportamentul „hot lips everywhere” nu-l pot asimila!

De exemplu, merg eu om simpatic la teatru..hi hi hi ha ha ha (că era o comedie) şi în faţa mea rula pelicula dezgustătoare „Titanic reloaded  cu multe bale şi pleoscăieli de-o senzualitate vomitivă”. Băi nene, mai că-mi venea să mă bag între ei şi să zic ceva… Mă gândesc la discuţia lor dinainte: „Iubito, unde nu ne-am mai pupat până acum?Ia scoate lista, să vedem ce-am ratat.Aaa, uite, azi mergem la teatru că mă enervează faptul că nu l-am bifat până acum.”

Sauuu…îndrăgostiţii din cluburi..vorbesc despre cei care vin împreună de acasă sau de unde vor ei..şi ajung în club, ocupă un spaţiu mic dintr-o canapea, şi în timp ce gaşca lor se distrează şi DANSEAZĂ (motivul pentru care mergi în club într-o lume normală), ei dansează „Dansul de împerechere al buzelor, al omuleţului, al papilelor, al tuturor organelor care deservesc cavitatea bucală”.. Serios acum, se terminase muzica de acasă de-au venit în club ca să se pupe şi să se simtă bine între ei doi? Sauuu…sauuu…substratul este un uşor „exibiţionism sentimental” care le creşte nivelul de endorfine?

Mă întreb, a doua zi după ieşirea în club, care ar putea fi concluziile: „Iubi, m-am simţit fabulos….mi-a plăcut muzica?(nu cred, de vreme ce preocuparea principală nu era ascultatul…era pupatul), am dansat atât de mult încât am făcut febră musculară…la fălci cel mai probabil…

Respect pentru cei care se simt în largul lor în situaţiile de mai sus, eu consider că iubirea este un lucru personal şi intim care nu trebuie să fie expus ca în vitrinele din Cartierul Rosu din Amsterdam.

Un comentariu

  1. Cum iti spuneam si eu astazi, nu o sa ii uit prea repede pe ce doi „porumbei” din metrou, de azi-dimineata: ai fi spus ca si-au dat intalnire in metrou, dupa 10 ani de despartire: ea se napustea pe el din 2,2 in 2,2 secunde si scoteau niste sunete gen pleosc, pleosc…tot ea, in pauza dintre doua sarutari de foc il stalcea in ingramadeala aia, ca deh…vroia sa-l imbratiseze si etc..n-am mai putut privi.

    Sntem carcotase, stii, nu?:D

Lasă un răspuns

