Dragostea durează 3 ani?

Aseară am reuşit să merg la piesa de teatru neconvenţional „Dragostea durează 3 ani”….a fost incredibilă, iar prestaţia actorilor a fost fără cusur. Pe parcursul firului epic, pe care l-am urmărit cu sufletul la gură (şi cu gura până la urechi), regăseam secvenţe din viaţa mea de cuplu :)). O abordare cinică şi directă a iubirii, spumoasă prin replici şi perversă prin înţelesuri.

Cred că ar fi trebuit să-mi iau ceva de scris ca să reţin toate replicile spumoase pe care le-am auzit, însă redau aici ceea ce neuronul meu exploatat la maximum a reuşit să capteze:

“În primul an cumperi mobila, în al doilea an muţi mobila, în al treilea an împarţi mobila”
“Iubita mea, nu te-am înşelat de plăcere.Te-am înşelat pentru supravieţuirea speciei. Nu vrei să supravieţuim împreună o jumătate de oră?”
“Bărbatul e un animal nesatisfăcut, care ezită între mai multe frustrări… şi toate sexuale”(asta e preferata mea)

„Cel mai frumos lucru atunci când eşti divorţat, e că nu-ţi rămâne săpun pe verighetă”

„O femeie trebuie să fie un pic tâmpită ca să fie fermecătoare”

După o porţie bună de râs copios, după fascinaţia jocului actoricesc, după marele „Sfârşit” de pe ecranul Lăptăriei, au urmat  CONCLUZIILE şi dezbaterile pe tema aceasta.

Number one: păi durează şi mai puţin dacă n-o întreţii, dacă nu laşi rutina să se instaleze prea repede…

Number too: te poţi îndrăgosti aşa din senin de unul sau de una pe stradă şi să te ia nebuneala,nu?

Number three: nu s-a demonstrat ştiinţific niciodată că odată îndrăgostit sau căsătorit eşti setat să ai o singură perspectivă de amor în viaţă…aşadar, există riscuri ca în orice altă situaţie.

Number four: nu cred că a făcut cineva vreodată o cercetare amănunţită din care să rezulte cifra 3..:)). Eu cred că poate dura şi o viaţă, totul depinde de circumstanţe…

Number five: uneori mă întreb care-i marea spaimă a statutului de om căsătorit? O titulatură n-ar trebui să schimbe nimic în relaţie, nu văd în căsătorie un „Bau-Bau”, nu cred că o hârtie poate distruge o iubire..Acum, bine, dacă te căsătoreşti pentru că aşa trebuie, pentru că ai visat toată viaţa că te măriţi sau te însori, dacă eşti dependent de acest statut, dacă nu cumva vrei să prinzi pe cineva prin căsătorie…Până la urmă, nu trebuie arătaţi cu degetul nici cei care trăiesc împreună fără a fi căsătoriţi, nici cei care sunt căsătoriţi…statutul este opţional, responsabilitatea e asumată diferit de fiecare individ în parte, dragostea este unică şi atipică, deoarece ea nu are nevoie de nimic ca să se instaleze, să convieţuiască împreună cu tine, să te părăsească…nu tu alegi dragostea, ea te alege…tu doar ai iluzia cretină că eşti stăpânul ei….de-aia spun eu mereu că dragostea e perversă, căci e singura care te joacă pe degete fără să poţi riposta.

Respect!

P.S. câteva piese de pe coloana sonoră

Air-Playgound Love

Portishead-Give me a reason to love you

Cranberries – Wake up and smell the coffee

Gotan Project – Epoca

Enjoy!

6 comentarii

  1. sobolancuroti · · Răspunde

    bravo moni:) aveam nevoie sa imi amintesti replicile astea 🙂

    1. Ms Andreuţa, aştept şi alte replici actualizate de către creieraşele noastre!:)

  2. intr-adevar piesa a fost super antrenanta…am ras mult, dar au fost momente in care replicile erau de o nemaipomenita profunzime! piesa perfecta dupa 9 ore de lucru 🙂 btw, imi place cum scrii, drept urmare, te adaug la blogrollul meu 😀

    1. Mulţumesc, Clau…

  3. O piessa cu talc:) Ai analizat f. f. frumos si ai punctat toate chestiunile importante.

    1. Ms, Ade, tu ce crezi?Durează 3?:))

Lasă un răspuns

