Pasiunea buzelor

De câteva zile încerc să-mi dau seama dacă mi s-a scurtcircuitat ceva în cap, deoarece sunt „in a very girlish mood” şi iată-mă ascultând muzică romantică, iubind culorile, cochetând cu diferite stiluri vestimentare foarte feminine, am o pasiune nebună pentru tocuri şi pantofi coloraţi..God damn it,  e ciudat, dar îmi place tare!:))

De aceea, azi m-am hotărât să vorbesc despre pasiune, despre trăiri, despre sărut….despre sentimente!

Discutam zilele trecute cu prietenele mele despre pasiune şi mintea mea este obsedată de atunci de următoarea întrebare : „Cât eşti de pasională?”  Mă blochează răspunsul…sau poate niciodată nu am analizat acest aspect…mmm, a fi sau a nu fi pasională?Îmi place să simt trăirile, să mă alimentez din emoţii, din stări, din frumuseţe şi din bucurie. Cred că sunt pasională când iubesc, fiindcă exprim asta prin toţi porii, pentru că-mi place să creez decorul perfect pentru fiecare scenetă din viaţă, pentru că ofer fără să cer ceva în schimb, pentru că plâng de bucurie şi tristeţe, pentru că atunci când respiraţia lui mă-ncălzeşte tresar, pentru că …dar,ah, asta o ştie doar el.

Trăiesc pentru că simt, trăiesc pentru că pot fi franjuri pe dinăuntru şi zâmbet la exterior, trăiesc pentru că ţip şi fac mofturi atunci când nu-mi convine ceva, trăiesc pentru că vreau mai mult de la mine, trăiesc pentru că fiecare idee reprezintă o goană nebună de adrenalină prin trupu-mi încordat, trăiesc pentru că pot să mă bucur şi sa plâng (cam mult uneori), trăiesc pentru că iert…

Sărutul…hm, sunt o militantă înrăită a intimităţii. Nu-mi plac săruturile în public, asta pentru că eu îl văd ca pe un gest personal, intim şi fiindcă  simt că sărutul „şi-a stricat farmecul” în ultimii ani. A devenit un gest care înlocuieşte salutul între doi îndragostiţi, un înlocuitor tacit de „Pa!” sau „O zi bună!”;a devenit un gest pervers care înlocuieşte următoare frază în cluburi : „N-am nevoie să mă iubeşti!Sărutul ăsta e confirmarea că-mi doresc ceva de la tine!”, iar răspunsul lui este confirmarea; este un job pentru unii, aduce bani mulţi altora….dar este fad, nu are înţeles…

Am uitat să sărutăm cu pasiune, nu pentru că trebuie, nu pentru că obţinem ceva, ci pentru că simţim asta..deoarece creierul şi inima transmit către buze semnalul  „Asta este!”, iar tu, lipsit de alte interese vrei să simţi….Dar ce faci dacă răspunsul nu-ţi place??:))Fiecare sărut e unic în felul lui şi fiecare dintre noi sărută diferit o altă persoană..Îmi amintesc cel mai bine de 3 săruturi pe care le-am oferit în 3 ocazii speciale, sărutul plin de pasiune care m-a transformat într-o cascadă de emoţii, sărutul firav şi inocent-pe care l-am acordat primului meu prieten, dar şi sărutul furie- pe care l-am dat nervoasă, pasională, temătoare, iritată unei persoane care m-a dezamăgit…

Tu ştii ce sărut eşti?

Respect,

Un suflet născut din pasiunea….părinţilor săi

P.S.: mâine merg la piesa de teatru „Dragostea durează 3 ani”

P.P.S.enjoy it

2 comentarii

  1. Esti feminina mereu:) Faptul ca ai un special mood acum nu face decat sa-ti accentueze feminitatea. Iar noua ne place, ce sa zic?:D

    In privinta sarutului, iti dau toata dreptatea. A capatat un alt sens, dar cum nu traim intr-o lume ideala, acceptam.

    Asa ca, hai la o cafea:D

  2. Ca sa zic asha…e de vis :))

Lasă un răspuns

