Bazar de viaţă

Cumpăr durere cu banii jos şi îi ofer cazare

În 4 camere de lux ale inimii mele.

Ofer un preţ mai mare de vine în dotare

C-un pumn de lacrimi sănătoase

Care să-mi ude pleoapele arse

De seceta superficialităţii  umane.

Mai dau la schimb pachet de neuroni uscaţi

De arşiţa indiferenţei

Aş vrea din suflet în locul lor

O oră de somn.

Şi mai aştern pe taraba existenţei mele

Un lacăt jerpelit

Ce-a încetat să mai închidă

O lume ruginită.

Ah, şi cât aş da ca să câştig

Un ban placat cu vise

Ca să fentez infernul

Să pot plăti cu el la Stix

Să prind barca la fix

Şi să mă ducă pe pontonul

Unde şade Orionul

Să-mi lege brâul său de stele

Să fiu lumină ca şi ele.

Sunt vânzător de existenţă rară

Sunt o păpuşă goală.

Respect!

Lasă un răspuns

