Sentimente

În clipele dulci în care

Adorm la tine pe picioare

Ador să simt căldura ta

Detest să mă lipsesc de ea

Iubesc pasiunea dintre noi

Urăsc ţigara de apoi

Mă întristez când ne certăm

Sunt în extaz când ne-mpăcăm

Sunt furioasă atunci când mă ignori

Eman adrenalină prin miile de pori

Aşa cuminte mă faci să fiu

Când mă iubeşti aşa cum ştiu

N-am linişte când nu eşti lângă mine

Căci noaptea visele nu are cin’ să le aline

Mă simt frumoasă şi completă

Când tu mă desenezi perfectă

Când fiecare imperfecţiune

La tine este colţ de lume.

Urăşte-mi egoismul de a te dori

Şi azi, şi mâine….şi în fiecare zi

Iubeşte felul în care pentru mine

Eşti azi, eşti mâine, eşti poimâine…..

Lasă un răspuns

