„Cautator de vise”

„Caut”, acesta este cuvantul care ma descrie cel mai bine in ultima perioada. Sunt un „cautator de vise”  si deocamdata nu am gasit niciun „pamant” care sa imi devina fundament pentru a gandurilor casa. Cliseu sau nu, cred ca fiecare dintre noi cauta ceva.

N-am sa vorbesc despre criza financiara, despre nesimtirea din lumea politica, despre sinistrati, n-am sa ma leg la cap cu pitipoance si crai de Dorobanti, am sa vorbesc despre viata plina de surprize, despre mine, despre noi.

Intotdeauna mi-am dorit libertate, mi-am dorit sa-mi asum riscuri..cu toate astea, aproape niciodata n-am facut-o..nu stiu daca din lipsa de vointa, de teama sau pur si simplu pentru ca m-am complacut in episoadele existentei mele care mi-au creat conditiile propice pentru a nu „demara” actiunea „Asuma-ti riscul”. E ciudat cum, intr-un fel sau altul, viata te cunoaste mai bine…oho, am un papirus plin de exemple in acest sens.

Cu toate astea, ceva s-a schimbat..brusc, nu mai gasesc forta interioara de a face lucruri: de a merge la sala, de a crea, de a-mi acorda dreptul de a aprecia faptul ca „si azi mai vad un rasarit de soare”, de a nu fi un TGV in propria mea viata, de a-l privi numai pe el in ochi, fara a vedea in irisu-i lista cu lucrurile pe care le-am lasat nerezolvate la birou, de a…ah, de a fi iarasi libera.

Si cred, ca-n fond, eu asta caut…libertatea!

Da, e banal, e un cliseu, e tot ceea ce credeti, pentru ca pentru multa vreme asa am simtit si eu. Dar, incep sa resimt din ce in ce mai intens chemarea de cautator…si simt ca ma inhata in mrejele-i efemere, ca ma imbata cu promisiunile-i edenice, ca-mi injecteaza prea multa adrenalina in armura, ca ma sufoca apasarea ei…

Si stiti ce-i mai frustrant decat sa obosesti cautand libertatea? S-o gasesti si sa nu poti sa o atingi, pentru ca intr-un mod bizar, nu esti inca pregatit sa o imbratisezi…Ironic, nu?

Asadar, initiez campania ” Rucsac de ganduri pentru cautatorii de libertate”. Astept sa-l umplem impreuna cu realizarile, ambitiile, ideile, dorintele, regretele si asteptarile noastre. Astept exemple vii de la tineri cu potential care au reusit sa se transforme din cautatori in creatori.

Cu respect,

Cautatorul de vise

Lasă un răspuns

