Cât de „ieftini” suntem dispuşi să fim?

Pentru că am fost atenţionată că nu-mi onorez funcţia de mini-blogger, iaca primul post din 2010 prinde contur. Aş putea enumera pe câteva pagini motivele pentru care nu am mai scris nimic, dar mă rezum la atât: ehe, e criză-n capul meu!!! Nu criză de idei, ci una care ţine de latura mea personală. Mă gândeam zilele trecute să dau drumul la primul episod pilot din romanul meu virtual „Ana şi drama”, dar prefer să mai aştept un pic. Între timp, aş vrea să vă prezint următorul dialog iscat pe seama lucrării mele de disertaţie despre creativitatea diogitală în publicitatea online:

P1: Şi ce faci, măi, în ziua de azi cu ideile astea ale tale??

P2: Băi, nene, în ziua de azi nu contează să-ţi strălucească creierul de la atâta creativitate, că nu e mare brânză să fii creativ…bag şi eu o aberaţie despre ceva şi ,dacă nu ştii despre ce e vorba, zici că sunt al dracu de creativ.

P3: nu e chiar aşa, că toţi avem idei, contează să ai idei care să aibă o finalitate logică.

P2: clar, dormi tu liniştită cu o astfel de gândire…nu vezi ce tragedii de reclame „creative” ne sparg intelectual zi de zi?

P4: cred că e criză de neuroni!:)

P3: da, sunt naşpa reclamele în ultima vreme, sunt stresante şi par ieftine, dar ştii ce mă nelămureşte pe mine? De ce am revenit la publicitatea banală şi obositoare de tipul ferestrelor Qfort sau a celei la Big Mc?Bine, na, e adevărat că îşi ating scopul, cu toate astea….

P1: dacă vrei creativitate, fă-o ieftină, că asta vrea lumea: totul ieftin!!!crezi că-mi pasă mie că mi-ai făcut draci-laci ca să mă atragi?Pune un banner colorat ca alea de la casinourile din Las Vegas, scrie pe el ieftin, and you scored, tati!

P4: ia zi tu, reprezentanta creativilor din lume, crezi că dacă faci o super campanie pe internet şi nu spui cuvântul magic (a se reţine ieftin), faci mare brânză cu produsul?

P3: da, eu cred că da. Mă deprimă gândul că oamenii sunt atât de orbiţi de criză încât nu mai reacţionează la reclame cu substrat. voi ziceţi că un banner cu : ” Cel mai ieftin X. Click aici!” are mai mult succes!E grav dacă nu mai vrem lucruri de calitate!!!!

P2: Hai bine, ia spune-mi tu cum ai promova un nou produs, gen ceară de păr, care să spună clientului într-un mod creativ din cale afară: ia-mă, sunt atât de bună, încât nu contează că nu sunt cea mai ieftină ceară de păr de pe piaţă!”,aaaa..şi ai grijă la investiţie că sunt un client aflat în criză.

P3: mda, aş crea un personaj virtual numit ” Shoovy”(şuviţă) şi aş pune-o în diferite situaţii într-un viral, fără să se înţeleagă exact că e o şuviţă de păr (de ex un viral cu Shoovy la mare, asuprită de apa sărată şi de soare, apoi pe plajă seara la o plimbare romantică etc.). Apoi aş crea bannere pe care să scrie: „Tu ştii câtă nevoie ai de ea? Întreab-o pe Shoovy!”, clik-ul pe banner te duce pe site-ul mamă al campaniei. Site-ul l-aş face în felul următor: background-ul să arate ca intrarea într-un local (opţiunea de a alege tipul de local: club, restaurant, pub, birou etc.), selectezi opţiunea dorită şi îţi apare Shoovy care-ţi spune: ” Vezi că ai nişte şuviţe răvăşite, le aranjez eu aici (click)-ajungi într-un salon virtual unde îţi poţi încărca poza şi poţi încerca diverse coafuri, pe care le poţi modela cu ceara noastră de păr!”…cam atât!

P4: mda, femeile sunt întotdeauna interesate de coafor virtual şi alte minuni…în fine, s-ar putea să meargă.

Am mai discutat noi pe această temă, întrebarea mea pentru voi este următoarea: ce credeţi, vreţi să fiţi ieftini sau interactivi?

Cu respect!

Anunțuri

2 comentarii

  1. Scuze ca postez aici, dar mi-am schimbat adresa de pe net, acum blogul meu se afla la http://achilianu.ro si vroiam sa stiu daca mai continuam schimbul de link. Daca da, am sa te rog sa modifici la tine in blogroll. Multumesc…
    sanatate…

    1. gata!am modificat!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: