Cuvinte mute

În ultima perioadă suntem 2 persoane care trăim la un loc…eu şi o persoană tristă şi lipsită de viaţă care observ că mă domină cum totul. Ar putea să fie o astenie de toamnă, o oboseală de sfârşit de an care îmi dă târcoale, o scârbă de toate rahaturile şi de toate aberaţiile ţării în care trăim, o depresie subconştientă care mă macină grăunte cu grăunte, poate fi orice…Şi mă gândesc în fiecare zi la răcnetele mele lăuntrice, la liniştea suspectă care mă învăluie. Tot ce ştiu este că n-aş vrea să ajung să mă privesc jucând în cea mai proastă dramă de pe ecranul vieţii. Mereu am încercat să găsesc o explicaţie pentru toate lucrurile şi situaţiile urâte prin care am trecut, o scuză pentru toţi oamenii care au trecut peste mine ca peste un covor, care m-au minţit cu zâmbetul pe buze..pentru că mi s-a părut groaznic de trist să cred că oamenii oferă răutăţi gratuite şi că lozinca ‘Interesul îşi poartă fesul’ s-a născut ca să justifice într-un fel parşivitatea umană.

Mi-ar plăcea ca în loc de articolul acesta să scriu despre fluturi şi despre lucruri frumoase, mi-ar plăcea să merg la mare şi să stau înfofolită într-o pătură împreună cu iubitul meu şi să admirăm valurile care se sparg nervoase de ţărm, mi-ar plăcea să…Ah, mi-ar plăcea ca măcar câţiva dintre cei ce citesc sau care cunosc regretele mele să-şi ia avânt şi să trăiască clipa!

Lucrurile frumoase nu vin să te întrebe dacă le vrei, ţi se arată o secundă şi apoi trec mai departe!

Nu ştiu dacă e o stare de om care a mai crescut cu un an..e o stare pur şi simplu.

 

Cu respect!

 

Da, sunt dezamăgită de oameni, sunt dezamăgită că n-am glas şi sânge-n vene să schimb ceva şi ne complacem toţi într-un rahat căruia îi detestăm mirosul, dar care e tocmai bun în lipsă de altceva.

Mi-aş dori o zi mai lungă, pentru că pe-asta o ocup cu chestii banale, mi-aş dori să ăncep cursurile de scenaristică şi de actorie, ahhh, aş face atâtea dacă….

3 comentarii

  1. lifeofwonders · · Răspunde

    🙂 capul sus si priveste inainte!
    lucrurile frumoase sunt pretutindeni dar suntem prea ocupati ignorandu-le…cand ai privit ultima oara ceva cu adevarat?

    apropo ,ai scris articolul de ziua mea 🙂

    1. daca esti nascutpe 12 noiembrie..inseamna ca impartim aceeasi data!
      da, capul sus caci viata merge inainte…asta era si ideea, sa-mi fac curaj sa fac o gramada de lucruri 😉 si sa stii ca am luat atitudine!

      1. lifeofwonders · ·

        sunt nascuta pe 11 noiembrie, ca asa imi apare mie la data scrisa a aticolului 😛
        ma bucur k ai luat atitudine:) sper sa reusesti tot ce iti propui!

Lasă un răspuns

