Şi eşti în tot ce sunt

A devenit banal sa-ţi spun că te iubesc în fiecare zi, a devenit ca un salut iubirea,

 Ştiu că te cert şi uneori îţi cer prea mult, dar tu îmi dai tot ce-mi doresc fără să vrei ceva în schimb,

 Ştiu că sunt mofturoasă şi câteodată aş vrea să fii perfect, dar dac-ai fi m-aş plictisi cumplit,

Iar uneori aş vrea să te comporţi ca un adult complet, dar ce folos căci un adult nu ştie să mă facă să mă simt cum sunt…copil de fapt.

Poate că sunt momente-n care tu eşti o ea, eu sunt un el şi nu-mi convine să conduc,

Dar, totuşi înţeleg că eşti şi tu un pic cam obosit,

Să mă fereşti de rele, şi-ai vrea să fii la rândul tău ferit,

Şi sunt momente în care te vreau doar pentru mine,

Căci lumea te poate avea oricând,

Atunci eu realizez că fără tine, pentru ceilalţi nu vreau să-nsemn nimic.

Poate că nu-ţi arăt mereu că am nevoie de tine să mă sprijin să stau drept,

Dar vreau să îţi arăt că pot,

Şi că atunci când va fi rândul meu să îţi arăt suport,

Să n-ai un dubiu c-am să mă socot.

Şi vreau să ştii c-atunci când te-am ales,

Nu te-am ales din pasiune,

Ci te-am ales căci te-am simţit perfect doar pentru mine.

Ţi-aş spune multe, dar tu le ştii deja prea bine,

Căci ai acces nestingherit în lumea mea,

Şi-aş cum sunt eu complicată ş-uneori nebună,

Ştiu că pentru tine-s numa’ bună.

Cu respect (pentru toate clipele pe care le-am petrecut împreună)!

A noastră:

2 comentarii

  1. Silvia · · Răspunde

    M-am emotionat..ce cadou frumos..la cati mai multi ani impreuna!La multi ani pentru maine! Si, citand din marii clasici, „iubiti-va mult”!

  2. Creezy · · Răspunde

    la multi ani, copii, sa fiti fericiti si sa aniversati cat mai multe nunti (de argint, de aur…) 🙂

Lasă un răspuns

