Fermo mania şi timpul pierdut într-un mod interactiv :)

De vreo săptămână jumate am devenit fermier pe facebook…nu credeam că un joc ar putea să-mi capteze atenţia într-un asemenea hal. Cel mai fericit este iubitul meu care îmi reproşează cu un zâmbet larg şi sadic: ‘Păi nu ziceai tu că jocurile astea sunt de copii mici şi nu puteai să înţelegi cum naiba poţi pierde atâta vreme în faţa unei porcării virtuale?’

Şi eu ce să-i răspund? Că am căzut ucisă de propriile mele arme? Acu’ , dacă m-aş fi străduit un pic scoteam eu pe udneva cămeşa curată, da’….În fine, măcar aşa nu mai citesc despre problemele politice din ţară, despre cum mănâncă Nicoleta Luciu chipsuri şi fast-food şi nu se mai îngraşă (păi cam acesta este şi scopul balonului sau a ce şi-o fi pus în stomac ca să o ajute la slăbit după naştere), despre scandaluri sexuale aberante şi dezgustătoare, despre cai verzi pe pereţi. Păi nu mai bine cultiv eu nişte fructe sau legume şi îmi mulg animalele de la fermă? Că şi-aşa am antrenamentul făcut de 24 de ani de la toate vitele care ne conduc sub diverse forme.

Dacă vreţi să vă pierdeţi timpul într-un mod simpatic vă recomand un cont pe facebook.

Şi ca să păstrăm nota funny, vă doresc viyionare plăcută la următorul episod din anime-ul Dilbert (îi mulţumesc lui Cristi pentru că mi l-a arătat):

Cu respect!

Lasă un răspuns

