Un weekend perfect…în familie

E 8 dimineaţa şi deja începe forfota prin casă…observ ca prin vis cum zboară lucruri din dulap peste mine şi simt cum cineva mă apucă de picioare şi mă loveşte vesel cu botul umed peste tălpi. Mă încrunt puţin şi cînd să-mi fac curaj să îmi fac apariţia  pac! o pernă peste faţă şi vocea surioarei mele se aude:

‘Fraiero, şi te lăudai că te trezeşti prima! Eu sunt gata deja, ce mai aştepţi?’ şi iese din cameră val vârtej, bucurându-se de izbândă.

Şi cel mai tare mă enerva agitaţia dinainte de plecare, când fiecare era aşa entuziasmat de excursie şi-şi lua prea  în serios rolul…mă entuziasma plecarea, excursia, tatăl meu care văzuse toate locurile şi care ne povestea ca un savant fiecare chestie mai deosebită de pe traseu, mama mea care în loc să se bucure de peisaj se gândea doar doar să n-o fi uitat ceva care ne-ar fi putut fi esenţial mie şi surioarei mele, surioara mea care se uita uimită, cu ochii mari la noutăţile din peisajul ei optic, Luck care era mai agitat ca noi şi care după ce-şi consuma energia dormea de stingea…mereu am crezut că împlinirea pe care o simţeam atunci se datora aventurii…ce naivă eram, de fapt mă umplea de o fericire inexplicabilă faptul că petreceam timpul toţi ca o familie şi că nu mai contau nici timpul şi nici spaţiul. Puneam pasiune în fiecare lucru şi îmi doream să fac mii de fotografii ca să imortalizez momentul…unic, de altfel.

Da, ştiu, acum am crescut, avem familiile noastre, sau pur şi simplu facem altceva…dar ce n-aş da acum să mă trezesc încă odată aşa, să ştiu că la ora 12 trebuie să fiu în casă ca să luăm prânzul împreună aşa cum vedeam în filme şi mult timp am crezut că scena se joacă doar în faţa camerelor…ce n-aş da acum pentru asta!

Nu vă e dor de un weekend perfect în familie?

Cu respect!

Un comentariu

  1. Bine scris! Toti avem nevoie de un weekend perfect in familie!

Lasă un răspuns

