Clubbin’ pe la noi

So, diseară mergem în club?

A: Abia aştept fată!Nici nu ştiu cu ce să mă îmbrac! Tu te-ai hotărât? (dar neuronii ei iată ce fac: ia să ne gândim repede ce bluze şi fuste n-am mai luat până acum ca să arăt ca lumea)

B: Fată, habar n-am! Văd eu….(dar în capul ei rulează următorul film: Sunt disperată, poate mă duc să dau o fugă să-mi iau ceva haine, nu vreau să mă  fac de caca)

Fiecare ajunge acasă şi se crispează total, căci nu merg în club, merg cu Moartea în vacanţă, după intensitatea trăirilor, pentru că în capul lor este bine înrădacinată ideea că trebuie să arate ca „lugu-lugu-guguştiucu” şi să impresioneze chiar şi colegele de distracţie, că deh, aşa e concurenţa!

 De aici începe întreaga dramă dinainte de plecare: hainele sar din dulap, una după alta, toate proaste, deja vizualizate de companie, nimic nu este atât de extravagant şi de nou pe cât ai vrea să fie….şi aici se aprinde beculeţul: dacă n-am haine, măcar să ies în evidenţă cumva: bot roz sau roşu (că e la modă), ochii cât mai fumurii şi genele întoarse până la ceafă, pomeţii de tipul babuska, cu cât mai roz şi mai sclipicioşi, cu atât mai bine, o freză rebelă de tot, un maieu decoltat şi-o fustă, nişte tocuri de coişpe centrimetri pe care abia îţi ţii echilibrul şi gata, m-ai spart! Eşti giugiuc! O să lingă pe jos după tine toată lumea din club! Se va face în mod cert cărare când vei intra!

Bun, suntem bestiale, suntem camuflate atât de bine sub tona de machiaj, încat nici noi nu ne recunoaştem moaca în oglindă şi plecăm…..pline de emoţii în club!De emoţii????? Păi, da, ştii ct este de greu să te împopoţonezi ca să atragi o privire ceva? E mai greu ca atunci când dai un examen! Eşti aşa tensionată, că ai putea să mori de la toţi muşchii care şi se contractă la secundă şi te simţi strânsă ca-ntr-o menghină.

N-ar fi mai simplu să facem un club în care moaca piţi style şi coca style să fie tăiate la intrarea în club iar oamenii normali, care nu petrec 2 zile gândindu-se cu ce se vor îmbrăca în club diseară, să se simtă bine? Să danseze, în puii mei, nu să facă parada modei!

Şi ştiţi care e culmea culmilor? Că la un moment dat ajunsesem să mă crispez când zicea cineva de mers în club, pentru că simţeam o presiune fantastică la gândul că nu mă voi ridica la „ifosele” şi „trend-urile” actuale ale pieţei de clubbin’ din România. O, daaaa, mă prinsese şi pe mine valul de călduri nejustificate ale pregătirii pre-club fun.

Nu e o scuză, dar oricât de bine ai vrea să te simţi în club, îmbracat adecvat situaţiei, cu haine de club (pe care toţi le avem în dulap-dar n-am recunoaşte-o nici în ruptul capului), machiat discret, păi când simţi izurile sufocante de parfumuri şi ifose, când vezi atâtea tocuri, atâtea fuste scurte şi haine proaspăt cumpărate care mai de care mai cu sclipici, mai deosebite, începi să te simţi cam aiurea şi să-ţi dai seama că vei atrage în mod cert atenţia….pentru că nu te încadrezi în peisaj! Şi deci, în ochii celor din club, de la portar până la barman şi a lumii din jur, eşti doar un ratat care habar n-are ce înseamnă distracşia şi care va fi evitat de fiecare dată când va dansa….

DA, va DANSA…pentru că dacă nu ştiai, s-a inventat dansul de pe loc, doar cu dat din fund şi mişcat de bazin…e ultimul răcnet….trebuie doar să rotunjeşti botul perfect, să te încrunţi puţin ca să dai impresia că eşti concentrat nevoie mare (clar, concentrat să te maimuţăreşti astfel încât să te observe unu’), să strângi pumnii, lipeşti picioarele de podea cu super glue şi te ondulezi ca râma all night long….păi la aşa un dans solicitant, cum să nu faci atâtea pregătiri în avans?

Ce ziceţi, vă fac o râma style?

See ya!

Cu respect!

Şi am scos din pălărie, Timbarland cu Bounce (o melodie care-mi place foarte mult)

4 comentarii

  1. Silvia · · Răspunde

    Sincer, eu inca ma crispez atunci cand ma gandesc cu ce sa ma imbrac in club. Si nu numai in club, chiar si atunci cand ies la o terasa sau la un film. Cred ca e in natura feminina sa faca lucrul asta, nu e ceva inventat de curand. Insa trebuie sa fim atenti intotdeauna la limitele bunului simt, sa incercam sa nu le depasim. Aici cred ca este adevarata problema.
    Intr-adevar sunt de acord cu tine ca fetele exagereaza atunci cand merg in club si sunt imbracate ori ca la nunta, ori ca pe centura, spoite peste masura…dar ia sa te uiti atent ca ele sunt si cel mai mult bagate in seama. Daca asta se cere ele asta ofera. Barbatii care merg in cluburi sunt de fapt exageratii din poveste. Ei vor sa aiba pitipoance langa ei. Si fetele saracele, dornice sa traiasca the american dream, se conformeaza. Cam feminist commentul, nu?

  2. traiasca femeia! stii care e chestia cea mai tare? ca machiajul rezista o noapte, dimineata cand te trezesti langa femeia aia din club…te socheaza devarul. asta pentru ca barbatii inca n-au inteles ca frumusetea din reviste exista preponderent doar acolo si ca frumusetea fiecarui om tine de imperfectiunile lui. Cat despre faptul ca femeile se machiaza ca asa cer barbatii, asta ce sa insemne? Ca femeia se muleaza pe ceritnele barbatului? Neah, se muleaza doar pe banii lui, atata tot….si frate, exagereaza in pana mea cu tencuitul fetei!!!

  3. P.S: e ok sa ai grija de imaginea ta cand iesi in club cand iesi din casa, tine de respect si grija fata de propria persoana, dar ma indoiesc ca ai transforma treaba asta intr-un kitch…si mie imi pasa cum arat cand ies din casa, dar nu ma boiesc ca baba cloanta.
    Aaaaaa, e o diferenta intre bun-gust si prost-gust, stii asta foarte bine!

    1. Silvia · · Răspunde

      Pai da, tocmai asta am zis si eu, ca e normal sa te agiti in ceea ce priveste aspectul tau, dar sa nu depasesti anumite limite si sa cazi intr-o alta extrema. A, si femeia se muleaza pe cerintele barbatului, dar pe cerintele barbatului cu bani.Paradoxal, majoritatea barbatilor spun ca prefera femeile cu mai putin machiaj….realitatea ne arata insa altceva. Probabil le prefera in adancul sufletului, insa prefera sa se afiseze langa papusele spoite pana peste masura, imbracate care mai de care, pentru ca de, imaginea e tot ce mai conteaza in zilele noastre…

Lasă un răspuns

