Apel către voi toţi

Întotdeauna am fost o fire optimistă, care s-a bucurat de fiecare plăcere a vieţii…dar într-o zi totul s-a năruit…când am aflat despre…

Nici nu pot pronunţa, căci în fiecare noapte plâng cu lacrimi acide, care mi-au făcut găuri în lenjerie şi puful de la burduful de pernă este împrăştiat prin toată casa, ziua nu pot mânca nimic, nu pot bea nici măcar un pahar cu apă, faţa mea s-a supt şi a devenit palidă, fac căderi de calciu foarte dese şi de aceea trebuie în permanenţă să fiu supraveheată atent de o asistentă, deja creierul meu începe să nu mai distingă lucrurile, simt că îmi pierd cu fiecare clipă care trece suflarea…poate cuvintele nu pot exprima suferinţa mea, de aceea vă rog să mă credeţi pe cuvânt…

Fac apel la sufletele bune şi mărinimoase din ţară, plătitoare de taxe şi impozite aberante, mâncătoare de cartofi prajiţi şi de alte mâncăruri pe bază de cartofi (căci cartoful e hrana sărmanului), ţepuite de un sistem democratic aparent, să mă ajute să îmi pot îndeplini visul…Un vis care pentru ceilalţi pare imposibil, dar care pe mine mă va face să trăiesc din nou, să îmi deschid aripile către lume…

Vă rog, dacă aveţi suflet, să faceţi un gest caritabil pentru acest suflet încercat de viaţă, ca să-şi poată duce mai departe visul: o excursie cu discount de 20% în Brazilia, timp de 12 zile.

Acesta este un manifest împotriva nesimţirii şi a campaniei “Donează un euro pentru Mutu”, care mi se pare  înjositoare şi sfidătoare.

Şi dragul meu fotbalist de talie internaţională, deschide ochii şi uită-te bine în jur…multumeşte-i cui vrei tu pentru faptul că eşti sănătos şi că  “Ai cu ce, mă!” şi asumă-ţi greşelile din trecut…în rest, le-oi rezolva tu pe toate.

Iar pentru noi, plătitorii, haidetţi să donăm preţul unui pachet de ţigări sau a unei cafele la terasă, unor suflete care au nevoie cu disperare de orice leuţ ca să mai vadă lumina zilei.

Cu respect!

P.S. Am prezentat în articolul anterior un caz de copil deosebit care are nevoie de ajutorul nostru şi voi continua să o fac şi pentru alţii aflaţi în lupta cu viaţa

Aceasta este o melodie pentru suflet…so, take your time …

4 comentarii

  1. Alexandra · · Răspunde

    Eu zic sa ne organizam cu totii, noi muritorii de foame ai Romaniei, sa punem mana de la mana, sa facem un teledon si sa donam ultimul nostru banut pentru Mutu. Pentru ca dupa ce el va reusi sa isi plateasca datoria pe care o are va continua sa traiasca intr-o coliba din paie, fara geamuri sau aer conditionat, se va transporta calare pe un magar, copii lui vor manca cartofi prajiti sau fierti la focul facut in fata colibei, sotia lui va imbraca doar haine second hand, iar milionele de euro pe care ii vor castiga din activitatile lor ni-i vor dona noua pentru a ne recompensa.
    Ce scenariu frumos, nu? Sunt o persoana solidara, imi place sa ajut, in masura in care pot, oamenii care au nevoie de mine, dar cazul Mutu ma depaseste. Mutu care are o valoare estimata la circa 10 mil de euro (eu nici macar nu imi pot imagina cum arata 10000 euro la un loc), contracte babane in fotbal, moda, publicitate, si cine stie cati alti bani ascunsi prin conturi insulare, de ce ar avea el nevoie de ajutorul meu? Am fost eu nasul lui atunci cand respira cocaina? Am fost eu penisul lui atunci cand isi alegea anturajele nepotrivite doar de dragul unei partide de amor? Nu-l invinuiesc ca a gresit, cu totii o facem, dar haideti sa fim responsabili pentru greselile noastre. Pe toti ne-ar lua valul daca ne-am trezi peste noapte din tarani cu mucii la nas in proprietari la Monte Carlo, totul este sa invatam sa fim responsabili.

  2. Silvia · · Răspunde

    Chiar asa, de ce as dona eu 1 euro pentru Mutu? De ce nu i-as dona pentru renovarea orfelinatelor sau pentru copiii bolnavi a caror viata depinde doar de 1000 euro sau chiar mai putin? Respect ce a facut Mutu pentru tara mea, in acelasi timp respect oamenii maturi care isi pot asuma responsabilitatea faptelor lor. Acesta este unul dintre principiile vietii: gresesti, platesti. Intr-adevar oricine are dreptul la o a doua sansa, sansa pe care Mutu a primit-o deja, si-a refacut viata in totalitate si a reusit sa mearga mai departe. Sunt sigura ca si acum va reusi. Sa nu uitam totusi cine il protejeaza pe Mutu (mi-e si frica sa ii scriu numele aici), cine ii sunt prieteni lui Mutu, cine sunt asociatii lui… Eu daca as avea nevoie maine de 17 milioane de euro sunt sigura ca nu as avea nici un prieten care sa ma imprumute. Dar, sunt sigura si de faptul ca mai tot anturajul lui Mutu ar putea sa il ajute cu cateva milioane pe acesta, ba mai mult de ce nu face el un credit la banca? In plus, tocmai ce am aflat ca echipa lui Mutu s-a calificat in Champions League, poate o sa primeasca o prima ceva, nu? Si incet, incet strange el banii, din prime, salarii, contracte de publicitate sau mici ajutoare de la colegii sai de breasla? Ca parca vorba era: sa luam de la cei bogati si sa le dam saracilor, nu invers…

  3. stii ce mai intreb ca o bovina? Oare o fi cineva in tara asta care sa faca acest gest??? Si ma intreb daca domnii jurnalisti care mediatizeaza atat de mult ‘drama lui Mutu’ realizeaza ca nu fac altceva decat sa demonstreze ca pana la urma nu sunt decat niste nemancati si ar scoate si dintr-un cacat o stire? Si credeti voi ca lui Mutu ii pasa ca voi va cacati pe voi lunar pentru un pumn de fise ca sa scrieti despre el, care are enspe mii de euro???O, da, clar va multumeste, dar stiti pentru ce? Pentru ca sunteti atat de fraieri!

  4. foarte tare..de acum inainte cand imi voi dori ceva voi cere poprului roman..ca doar suntem toti frati, nu? cred ca asa gandeste si basescu..ia sa vad!anul asta vreau sa-mi iau o casa!ia mai baga boc niste taxe si impozite, ca sa cotizeze si lumea la asta!sa nu zica ei apoi ca sunt eu un presedinte egoist!

Lasă un răspuns

