Dacă nu eu, atunci cine?

Aşa se termină 90% din discuţiile serioase pe care le am cu prietenii mei, noi, tineri revoltaţi, asupriţi şi înjosiţi într-o ţară vai de ea, condusă de foarte mulţi analfabeţi şi oportunişti, asasini de materie cenuşie. Restul de 10% dintre discuţii se termină cu un oftat lung şi cu o amnezie forţată.

Dar să revenim la oile noastre revoltate. Păi, dom’ne, să vezi patos între noi, ochii mari şi umezi de melc, mâini ridicate spre cer şi pumnii strânşi, voci puternice, hotărâte parcă decise că “Ăsta e momentul schimbării!Trebuie să schimbăm ceva!”, ne agităm, ne dăm cu părerea, brainstorming, idei, planuri puse la bătaie, zvâcniri de mulţumire, iarăşi idei, iarăşi planuri, valul 2..3…4 de mulţumire şi satisfacţii, dansul victoriei (o imbecilitate comică copiată maimuţăreşte dintr-un film american), exaltări şi strângeri de mână, din nou ochii mari şi plini de speranţă şi…şi…şiiiiii………………….

Şi apoi vine unu’ şi ne-o tranteşte mişeleşte peste bot:” Ce tare frate! Trebuie să fie cineva în ţara asta de căcat care să schimbe scutecu’ în România!”

Şi ca o turmă, noi îl aprobăm toţi admirativ: “Da!Da! Să apară odată ca să-l susţinem şi noi!”, după care mai bem ceva şi ne despărţim dezamăgiţi că nu l-am identificat încă pe-ĂLA care să schimbe ceva.

Eh, ce părere aveţi? Pare ca un banc prost, nu? Aş vrea să se schimbe ceva, da’ îl aştept pe PROSTUL suprem să o facă pentru că din varii motive (neîncredere, comoditate etc.) eu nu pot s-o fac! E ca în povestioara aia a prostiei : “O cădea, n-o cădea în capul copilului…ia să mai şadem oleacă să vedem ce se întâmplă cu drobul de sare!”

Este ciudat cum de fiecare dată ne dăm seama că aceste discuţii rămase la stadiul de Albă ca Zăpada adormită aşteptând un Prinţ care s-o ‘revergoreze’ nu au de fapt nicio finalitate palpabilă, dar ridicăm impasibili din umeri şi ne zicem: “Eee, asta e!Ce pot să fac eu?”

Păi…ia să vedem…dacă nu eu, atunci cine?

Mă înclin cu respect.

P.S. Mie imi plac Parazitii..enjoy!

Parazitii-Daca as fi pentru o zi presedinte

2 comentarii

  1. lifeofwonders · · Răspunde

    eu cred ca esti pe drumul cel bun
    pe multi nici nu ii preocupa schimbarea (lor, a celorlalti, a unei mentalitati, etc)
    si mai cred ca intr-o zi ai sa iti iei inima in dinti si ai sa faci ceva …sau poate ai inceput deja:)
    best of luck!

    1. 🙂 eh, iti multumesc pentru sustinere…nu stiu daca sunt pe drumul cel bun pentru ca nici nu stiu care este acela, dar stii tu cum se spune: speranta moare ultima!

Lasă un răspuns

