Hop şi weekend-ul

Încă unul şi mă duc…eterna şi bântuitoarea întrebare: ce fac în weekend? Aş putea să vă dau câteva sugestii: Parcul natural Retezat care este absolut superb (pe drum puteţi vizita Castelul Huniazilor-Hunedoara, care excelează prin construcţia deosebită şi prin faptul că îşi spune istoria foarte bine (vezi cuştile cu lei etc.), parcul dendrologic Simeria şi alte oprelişti interesante ), Comana-pentru cei care îşi doresc să evadeze la mică distanţă de Bucureşti (40 de km depărtare de capitală, în judeţul Giurgiu), Transfăgărăşanul (pentru cei ce-şi doresc o oază de răcoare în inima munţilor şi care nu costă prea mult timp şi bani) şi…cam atât pentru acest sfârşit de săptămână destul de mofturos. 

Iar pentru toţi cei care nu îşi doresc sau nu pot să plece în deplasări în acest weekend am următoarele sugestii: o carte bună (1984-George Orwell), un film de calitate (eu prefer comediile) şi o ieşire cu prietenii la o ceainărie sau într-un pub sau cafenea unde nu ai mai fost până acum (le poţi încerca pe cele de pe Lipscani, sunt deosebite).

De asemenea, dacă strângi mai mulţi prieteni nehotărâţi ca şi tine, cheamă-i la o mimă, la un scrabble, la un poker sau mai ştiu eu ce fel de metode de entertainment „casnic”.

Pentru cei mai practici dintre voi, o plimbare cu hidro-bicicleta, cu rolele sau cu bicicleta prin parc, un tenis şi alte sporturi vor face diferenţa…şi nu mă refer la ruperea buzunarelor pentru că:

– puteţi închiria pentru un chilipir  o bicicletă de la Drept

– terenuri de practicat sport cu preţuri acceptabile găsiţi în parcul Moghioroş şi în Regie (lângă Studenţesc) sau chiar gratis, dacă aveţi o şcoală pe lângă voi

–  hidro-bicicleta o puteţi pedala în parcuri rpecum Cişmigiu, Herăstrău, Tineretului şi Carol (preţul este de 10 lei-h)

Reţeta weekend-ului perfect nu am descoperit-o încă, dar mă străduiesc să îi adaug condimentele necesare.

Cu respect mă înclin!

Lasă un răspuns

