Mai am un singur dor…

Eu ca român umil

Mai am un singur dor

Un dor ce mă ucide

Acela c-o să mor

Cu mii de datorii

Ce le las la copii

Şi vor muri şi ei

Când statul le va lua

Şi pielea de pe ei.

 ………………………….

Mai am un singur dor

Să merg peste hotare

Să nu văd pe trotuare

Curve din România

Cerşind cu pălăria

După un euro-i

Cu sânii aproape goi.

 …………………………….

 Mai am un singur dor

Să am o casa a mea

Să locuiesc în ea

Să n-o privesc din alt balcon

Cerşind cântând la-acordeon.

 …………………………………….

 Şi-aş mai avea un dor

Să fiu un croitor

Să cos la gură nesimţiţii

Dorobănţenii, parveniţii

Şi să croiesc o plasă mare

S-o folosesc ca închisoare

Pentru asasinii intelectuali,

Ce ne depravează mental

Să-i fac să simtă cum în a lor viaţă

Atârnă ca pe-un fir de aţă

Iar eu cu foarfeca în mână

Să le urez o noapte bună!

 

P.S. Mă înclin cu respect în faţa celor aproximativ 20 de milioane de eroi care trăiesc astăzi în România!

Lasă un răspuns

