Alex: „Un înger care îşi doreşte să poată zâmbi din nou”

” Numele meu este BRISC ALEXANDRU DAMIAN, am varsta de 3 ani si 4 luni, locuiesc in Cluj Napoca si pana acum 2 luni eram un copil normal perfect sanatos, care alerga alaturi de alti copii in parc si care alaturi de tatal meu Claudiu si mama mea Ioana eram o familie fericita in asteptarea fratiorului meu care intre timp a venit pe lume si pe care il cheama David Robert si pe care il iubesc mult.
Acum 2 luni a inceput calvarul pentru mine, in momentul in care mi s-a spus ca trebuie sa ma internez in spital pentru că am o „comoara” la burtica ce trebuie scoasa afara.
Nu prea stiam multe, dar in acest timp am suferit foarte mult .”

Nu ştiu câţi dintre noi cunoaştem adevărata valoare a vieţii, valoare care nu ţine cont de maşini luxoase, de nopţi petrecute pe mii de euro în cluburi, de excursii în ţări exotice etc. Şi dacă noi am avut şansa să ne bucurăm de o frântură de viaţă, haideţi să renunţăm pentru o zi la pachetul de ţigări, la sticla de suc sau la berea băută cu prietenii la terasă, şi să încercăm să-i oferim şi lui Alex dreptul la viaţă.

Informaţii complete găsiţi pe site-ul lui: www.alexdamian.com

 

Lasă un răspuns

